تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری از طریق شعب بانک؛ در صندوق‌های اوج ملت و اندوخته ملت

 امکان واریز وجوه به حساب صندوق‌های اوج ملت و اندوخته ملت‌ از طریق حواله پایا در شعب بانک ملت و سایر بانک‌ها فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه بانک ملت؛ در راستای تسهیل و تسریع فرآیند سرمایه‌گذاری از روش واریز از شعب، از دهم مهرماه سال جاری، امکان واریز وجوه به حساب صندو‌های اوج ملت و اندوخته ملت، صــرفــا از طریق حواله پایا، در تمامی شعب بانک ملت و سایر بانک‌ها فراهم شد.
سرمایه‌گذاران می‌توانند برای واریز وجوه به صندوق‌ها، بدون محدودیت سقف به شعب بانک ملت مراجعه و از طریق تکمیل فیش حواله پایا و با درج کد ملی به عنوان شناسه واریز اقدام نمایند.
همچنین سرمایه گذاران می‌توانند برای واریز وجوه از سایر بانک‌ها برای مبالغ تا سقف ۵۰ میلیون تومان از طریق تکمیل فیش حواله پایا و برای مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان از طریق تکمیل فیش ساتنا با درج شناسه کد ملی اقدام به سرمایه گذاری کنند.
لازم به ذکر است ۳۰ دقیقه پس از واریز مبلغ به حساب صندوق‌ها، درخواست صدور سرمایه‌گذار در داشبورد سامانه فراسود ملت و در سابقه درخواست‌های سرمایه‌گذار قابل مشاهده می‌باشد.
صندوق‌های نامبرده از پرداخت سود اسمی روزشمار، بدون نرخ شکست و معاف از مالیات و ضمانت نقدشوندگی بانک ملت برخوردارند . پیش‌بینی نرخ سود تقسیمی برای مهرماه ۱۴۰۳ نیز، در صندوق‌ اوج ملت، ۲۵% اسمی (معادل ۲۸.۰۷% موثر سالانه) و در صندوق‌ اندوخته ملت ۲۶.۵۳% اسمی(معادل ۳۰% موثر سالانه) می‌باشد.

سرمایه‌گذاران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =