۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
لوگو بانک ملت
تامین سرمایه بانک ملت

برنده هفتم جشنواره فراسود ملت از شهر اراک

برنده هفتم در جشنواره فراسود

مراسم هفتمین قرعه‌کشی جشنواره فراسود ملت با حضور ناظران بانک ملت و مدیران شرکت تامین سرمایه بانک ملت برگزار و برنده خوش شانس این مرحله از استان مرکزی و شهر اراک برنده یک دستگاه “تبلت مایکروسافت سرفیس پرو” شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه بانک ملت، جشنواره فراسود ملت به ایستگاه هفتم رسید. مراسم قرعه کشی برنده آذرماه با حضور ناظران بانک ملت و مدیران شرکت تامین سرمایه بانک ملت در حالی برگزار شد که از این جشنواره دو ماه دیگر بیشتر باقی نمانده است.

بنابراین گزارش برنده خوش‌شانس این دوره از استان مرکزی و شهر اراک بود و طی ۶ دوره گذشته برندگانی از شهرهای مختلف از جمله شهرضا اصفهان، بیرجند خراسان جنوبی، تهران و کرج البرز انتخاب شده‌اند. این جوایز در حالی به برندگان در پایان هر ماه اعطا می‌شود که استقبال از این جشنواره و سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها در نوع خود کم نظیر بوده است.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی بیشتر با صندوق‌های با درآمد ثابت بوده که علاوه بر پرداخت سود موثر تا ۲۶.۸۲ درصد بدون نرخ شکست، سرمایه‌گذاران می‌توانند در قرعه کشی یک دستگاه تبلت مایکروسافت سرفیس پرو (به ارزش حدود ۸۰ میلیون تومان) نیز شرکت کنند.

 شرایط شرکت در قرعه کشی جشنواره فراسود ملت

قرعه‌کشی مرحله هفتم بین سرمایه‌گذارانی انجام شد که در بازه زمانی ۰۱/ اردیبهشت/۱۴۰۲ تا ۳۰/آذر/۱۴۰۲ از طریق سامانه فراسود ملت در صندوق‌های با درآمد ثابت اوج ملت، اندوخته ملت یا آتیه ملت حداقل ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده و از زمان سرمایه‌گذاری‌شان حداقل ۳۰ روز گذشته باشد.

بنابراین گزارش شیوه‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با درآمد ثابت متنوع است و سرمایه‌گذاران می‌توانند بصورت آنلاین از طریق سامانه فراسود ملت و یا بصورت حضوری با مراجعه به شعب بانک ملت، سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشند.

نکته قابل توجه این است که اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت نیز می‌توانند با وارد شدن به صفحه فراسود ملت از طریق سایت باشگاه مشتریان، در ازای هر ده میلیون تومان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های اوج ملت، آتیه ملت یا اندوخته ملت، از شانس برنده‌ شدن یک دستگاه “تبلت مایکروسافت سرفیس پرو” در قرعه‌کشی‌های ماهانه‌ برخوردار شوند.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =