۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
لوگو بانک ملت
تامین سرمایه بانک ملت

برنده هشتم جشنواره فراسود ملت از شهر قم

هشتمین-بلاگ

مراسم هشتمین قرعه‌کشی جشنواره فراسود ملت با حضور ناظران بانک ملت و مدیران شرکت تامین سرمایه بانک ملت برگزار و برنده خوش شانس این مرحله  این بار از شهر قم، برنده یک دستگاه “تبلت مایکروسافت سرفیس پرو” شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه بانک ملت، جشنواره فراسود ملت به ایستگاه هشتم رسید. مراسم قرعه‌کشی برنده دی ماه با حضور ناظران بانک ملت و مدیران شرکت تامین سرمایه بانک ملت درحالی برگزار شد که جشنواره به ماه پایانی خود، یعنی بهمن ماه، نزدیک می‌شود.

بنابراین گزارش، برنده خوش‌شانس این دوره از شهر قم بود و طی  قرعه‌کشی ۷ دوره گذشته برندگانی از شهرهای مختلف از جمله شهرضای اصفهان، بیرجند خراسان جنوبی، تهران و کرج البرز و اراک از استان مرکزی انتخاب شده‌اند.این جوایز در حالی به برندگان در پایان هر ماه اعطا می‌شود که استقبال از این جشنواره و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری در نوع خود کم نظیر بوده است.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی بیشتر با صندوق‌های با درآمد ثابت بوده که علاوه بر پرداخت سود موثر تا ۲۶.۸۲ درصدی بدون نرخ شکست و معاف از مالیات، سرمایه‌گذاران آنها می‌توانند در قرعه‌کشی یک دستگاه تبلت مایکروسافت سرفیس پرو نیز شرکت کنند.

 شرایط شرکت در قرعه‌کشی جشنواره فراسودملت

قرعه‌کشی مرحله هشتم بین سرمایه‌گذارانی انجام شد که در بازه زمانی ۰۱/ اردیبهشت/۱۴۰۲ تا ۳۰/دی/۱۴۰۲ از طریق سامانه فراسود ملت در صندوق‌های با درآمد ثابت اوج ملت، اندوخته ملت یا آتیه ملت سرمایه‌گذاری کرده و از زمان سرمایه‌گذاری‌شان حداقل ۳۰ روز گذشته باشد.

بنابراین گزارش شیوه‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با درآمد ثابت متنوع است و سرمایه‌گذاران می‌توانند بصورت آنلاین از طریق سامانه فراسود ملت یا از طریق اپلیکیشن مگابانک و یا بصورت حضوری با مراجعه به شعب بانک ملت، سرمایه‌گذاری سودآوری داشته باشند.

لازم به ذکر است با امکان واریز مستقیم از حساب بانک ملت که به عنوان بهترین روش واریز در سامانه فراسود ملت در دسترس سرمایه گذاران قرار گرفته است؛ افراد می‌توانند به صورت آنلاین و بدون محدودیت مبلغی نسبت به واریز به حساب هر یک از صندوق‌های سرمایه گذاری اوج ملت، اندوخته ملت و آتیه ملت اقدام نموده و از سایر مزایای سرمایه‌گذاری نیز بهره‌مند شوند.

نکته قابل توجه دیگر این است که اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت نیز با وارد شدن به صفحه فراسود ملت از طریق سایت باشگاه مشتریان، در ازای هر ده میلیون تومان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های اوج ملت، آتیه ملت یا اندوخته ملت، شانس برنده‌ شدن یک دستگاه “تبلت مایکروسافت سرفیس پرو” در قرعه‌کشی‌های ماهانه‌ را خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره فراسود ملت از طریق اینجا اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

برنده هفتم جشنواره فراسود ملت از شهر اراک

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =