۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
لوگو بانک ملت
تامین سرمایه بانک ملت

افزایش پیش‌بینی نرخ سود صندوق‌ آتیه ملت برای دومین بار در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

افزایش سود آتیه ملت

پیش‌بینی نرخ سود تقسیمی صندوق‌­ سرمایه‌­گذاری با درآمد ثابت «آتیه ملت» برای بار دوم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی؛ افزایش سود صندوق آتیه ملت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته و با این افزایش، نرخ پیش‌­بینی سود به ۲۶% اسمی (معادل ۲۹.۳۳% موثر) سالیانه رسید.

لازم به ذکر است، صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت آتیه‌ ملت از ابتدای خردادماه از نوع «صدور و ابطالی» به «قابل معامله در بورس» یا همان «etf» تغییر می‌یابد. از این پس سرمایه‌گذاران می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات معاملاتی بازار بورس، با سرمایه­‌گذاری در این صندوق از طریق پنل‌های کارگزاری‌های دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار علاوه بر برخورداری از سایر مزایای صندوق­‌های قابل معامله، از نقدشوندگی بالای واحدهای سرمایه گذاری به‌واسطه بازارگردانی فعال توسط صندوق اختصاصی بازارگردانی ملت نیز بهره‌­مند گردند.

 

اخبار مرتبط

2 پاسخ

  1. تبدیل صندوق آتیه ملت از صدور وابطال،به ETF سرعت نقد شوندگی را کاهش می دهد‌.پس از فروشetf ،همان روز پول به حساب فروشنده نمی آید.به نظرم مشتریان این صندوق را از دست ندهید،چون پس از ابطال در اول خرداد،ممکن است پولهایشان را جای دیگری سرمایه گذاری کنند

    1. سلام دوست عزیز
      علاوه بر سایر مزایای صندوقهای etf، این صندوق تسهیل در سرمایه گذاری جهت خرید سهام در بازار بورس در زمان بهبود شرایط بازار سرمایه را دارا می باشد.
      از نقدشوندگی بالای واحدهای سرمایه گذاری به واسطه بازارگردانی فعال توسط صندوق اختصاصی بازارگردانی ملت نیز برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =