۴ مرداد ۱۴۰۳
لوگو بانک ملت
تامین سرمایه بانک ملت

ساعات کاری در نقدشونده‌ترین صندوق‌ سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کشور

ساعات-نقدشوندگی-در-صندوقها--فراسود-ملت

صندوق سرمایه‌گذاری «اوج ملت» همچنان در صدر نقدشونده ترین صندوق‌های با درآمدثابت در بازار سرمایه کشور است. صندوق سرمایه‌گذاری اوج ملت با فعالیت در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه و پرداخت مبالغ حاصل از ابطال طی ۴ نوبت در روز، هم‌چنان یکی از نقدشونده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری‌ با درآمد ثابت کشور می‌باشد.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری اوج ملت، اندوخته ملت و آتیه ملت در روزهای کاری خود از ۷:۳۰ تا ۲۳:۴۵ امکان دریافت درخواست‌های صدور و ابطال را فراهم نموده‌اند. پرداخت مبالغ حاصل از ابطال نیز ۴ مرتبه در روز به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق‌ها صورت می‌پذیرد که جزئیات آن در جدول زیر قابل مشاهده است:

صندوق‌های سرمایه‌گذاری اوج ملت، اندوخته ملت و آتیه ملت با دارا بودن ضمانت نقدشوندگی بانک ملت از معتبرترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه نیز به شمار می‌رود.

علاوه بر برخورداری از مزایای بالا صندوق‌های مذکور، از امکانات و مزایای جدید دیگری نیز برای سرمایه‌گذاران به تازگی رونمایی شده است. از جمله این مزایا می‌توان به ارائه گواهی تمکن قابل ارائه به مراجع ذی‌صلاح به صورت لاتین و به ارز مدنظر اشاره نمود.

هم‌چنین امکان صدور واحدهای سرمایه‌گذاری با حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری (حدود ۱۰۲ هزار تومان) و کسب سود از سود با فعال‌سازی گزینه “سرمایه‌گذاری مجدد سود تقسیمی” در سامانه فراسودملت از دیگر مزایای ایجاد شده جهت ایجاد رضایت خاطر هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران محترم می‌باشد.

واریز بدون سقف امکان ویژه برای سرمایه‌گذاران

امکان «واریز مستقیم از حساب بانک ملت» بصورت آنلاین بدون محدودیت مبلغی که در نوع خود کم نظیر است، نیز یک خدمت جدید محسوب می‌شود. با این امکان دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانک برای سرمایه‌گذاری نداشته و می‌توانید بدون سقف به هر میزان سرمایه‌گذاری انجام دهید.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =